Sunday, June 10, 2012

Dzieła małych rączek i obraz z aniołem

Dziecko, temperówka, kredki- w rezultacie bałagan! Ale niekoniecznie, ścinki mozna wykorzystac do stworzenia np.ciekawego obrazka:


Wystarczy kartka papieru, nożyczki, klej i nieco wyobraźni.


Przyjemna zabawa- gwarantowana!:-)

Ponizej rozne etapy mojej pracy nad portretem anioła, prezent dla pewnego, wyjątkowego chlopca;-)
 ( pokazuje jak na razie tylko fragment)




 Praca z farbami olejnymi jest niestety czasochłonna- trzeba odczekac az wyschnie jedna warstwa, po to by zając sie nastepną...trwa to tygodniami, czasami miesiącami.
Podczas malowania trace rachube czasu, niepostrzezenia mijają godziny, ktore wydają sie byc jak minuty.
Ponoć "szczęśliwi czasu nie liczą"... ;-)


7 comments:

  1. Ty jestes taka arystyczna dusza,
    nie znam sie na malarstwie moge tylko powidziec,ze bardzo mi sie podoba,kawalek ktory nam odkrylas,wydje sie jakby piekny aniol zyl ,dla mnie jest cudny
    pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  2. Jesteś szczęściara że umiesz - bardzo bym chciała!

    ReplyDelete
  3. Etapy tworzenia ?
    Pierwszy raz widzę...
    Fakt , zapomina się o czasie...:-)

    ReplyDelete
  4. podoba mi się wykorzystywanie ekologiczno-artystyczne)))))
    oraz uwielbiam oleje ze względu na fakturę ale muchy się przyklejają ;-))

    teatralna

    ReplyDelete
  5. Pierwsza odslona aniola jest bardzo realistyczna bo tak wlasnie widze aure..przezroczystosc, niedotykalnosc i pewien ruch ku gorze, jakby ruch pary badz mgly...twarz wyglada dokladnie tak ,jak sugeruje aura,,,,pozdrawiam milo .)

    ReplyDelete
  6. Powiem ci ......... Dobra jesteś w tym malowaniu pastelami :-) Ja nie mam cierpliwości. Chylę czoła

    ReplyDelete